Przejdź do głównej zawartości strony

Chodź na stronę

Odd­a­je­my w Wasze ręce nową stronę inter­ne­tową Teatru Kome­dia. Nie chcieliśmy, aby była to wit­ry­na naszej sce­ny, a prze­wod­nik po komedii i dobry kom­pas dla tych, którzy chcą miło spędz­ić czas na Żoli­borzu. Wierzymy, że będzie Wam tu wygod­nie.

Nowa odsłona strony internetowej towarzyszy nowemu logotypowi - HERBatnikowi - który stanowi kluczowy element zmieniającej się tożsamości wizualnej Teatru Komedia. Co tutaj znajdziecie?

Przede wszystkim całkowicie zmieniła się szata graficzna i układ strony. Wprowadziliśmy też wiele nowych funkcjonalności dla widzek i widzów. Zależało nam na stworzeniu przyjaznego miejsca - z jednej strony oddającego charakter naszej Komedii, z drugiej pozwalającego na podejmowanie świadomych decyzji dotyczących wyboru spektaklu (stąd przejrzysty, ale i rozbudowany, mechanizm filtrów i powiązań), ofert, a nawet drogi do Teatru i ubioru. To tę „przyjazność” najtrudniej było nam uchwycić projektowo i nazwać konkretniej.Wprowadzone zmiany dotyczą nie tylko wersji desktopowej serwisu, ale także responsywności i interface’u dla urządzeń mobilnych.

Nie zawsze jesteśmy tu poważni, ale zawsze piszemy serio, w zgodzie z hasłem, które mają wpięte w koszule osoby opiekujące sią Wami w Teatrze podczas spektakli - jesteśmy „niepoważni na serio”.

Punktem wyjścia naszych prac były potrzeby użytkowniczek i użytkowników - sprawdzaliśmy, czego szukają u nas i czego szukają w ogóle w teatrze, jakie informacje są im potrzebne naprawdę, a jakie uważają za ważne jedynie instytucje.

Chcieliśmy być również przyjaźni i inkluzywni językowo (dlatego słowo „inkluzywni” pada w tym tekście tylko raz) - treści opracowywaliśmy z ekspertkami ds. prostego języka w instytucjach publicznych. W drodze do publikacji towarzyszyła nam także osoba czuwająca nad aspektem dostępności cyfrowej w kontekście naszych pomysłów - z tego powodu nie wszystkie miały szansę na wdrożenie (nie żałujemy).

Nasze menu - a zarazem nawigację strony - podzieliliśmy na cztery filary, na których chcemy oprzeć relację z naszą publiczność.

  • Twoja Komedia, gdzie znajdziecie wszystkie najistotniejsze informacje dotyczące naszych spektakli: repertuar, polecane i szczególnie popularne tytuły, informacje o przedstawieniach oraz ich twórczyniach i twórcach, bilety, vouchery i ofertę VOD – tutaj także czekamy z naszymi „exstrasami i ofertami specjalnymi”, takimi jak wycieczki po Teatrze i zniżki.
  • Zaplanuj wizytę, czyli nasza sekcja „doświadczenia Komedii i wieczoru” - ona pozwoli Wam lepiej przygotować się na wyjście do Teatru. I nie tylko do niego, bo właśnie tutaj umieściliśmy podstronę, na której publikujemy ciekawe oferty sąsiadek i sąsiadów Komedii - przede wszystkim planowane przez nich wydarzenia i atrakcje.
  • O Teatrze, tutaj poznacie historię sceny i rozśmieszania, dowiecie się, jakim Teatrem jest dzisiaj Komedia i jakim chce być w najbliższych latach - przeczytacie o tych, którzy współtworzą Teatr i o tym, co dzieje się w nim poza spektaklami.
  • Teatr i Biznes, nasze pomysły na spotkanie kultury ze zorganizowanym odbiorcą: wynajem przestrzeni i wydarzenia specjalne, spektakle wyjazdowe, zakupy dla grupy.
To na początek. Resztę znajdziecie sobie same i sami.

Dlaczego warto tutaj wracać? | In+ui

Stworzenie nowego serwisu www Teatru Komedia było radosnym wyzwaniem. Radosnym - bo taki jest Teatr; wyzwaniem - bo stało przed nami trudne zadanie zbudowania zupełnie nowej odsłony produktu cyfrowego dla instytucji z wieloletnią tradycją. Naszym celem było stworzenie takiego rozwiązania, które połączy świeżość estetyczną identyfikacji wizualnej z dostępnością dla wszystkich grup użytkowniczek i użytkowników, a Teatrowi zapewni wygodne narzędzie prowadzenia z nimi komunikacji. Serwisu, który będzie miły dla oka, lekki i zabawny.

Cieszymy się z tego, że możemy dziś udostępnić nowy serwis, ale nie kończymy naszej pracy. Będziemy z uwagą wsłuchiwać się w głosy użytkowniczek i użytkowników, analizować ruch i wprowadzać wszystkie zmiany, które pozwolą uczynić to miejsce jeszcze bardziej przyjaznym.

Kordian Klecha