The Big Bang, czyli Wielki Wybuch
"THE BIG BANG, czyli WIELKI WYBUCH" Libretto - Boyd Graham
Scenariusz i teksty piosenek – Boyd Graham
Muzyka – Jed Feuer
Adaptacja i tłumaczenie – Tomasz Dutkiewicz
Reżyseria – Tomasz Dutkiewicz
Scenografia – Wojciech Stefaniak
Choreografia - Joanna Semeńczuk
Aranżacje piosenek - Tomasz Filipczak
Przygotowanie wokalne - Monika Malec
Przygotowanie muzyczne - Jacek Kita
Spektakl dla widzów od 16 roku życia.
(w spektaklu używany jest „ostry” język)
Czas trwania spektaklu około 100 minut bez przerwy.
bilety na najbliższe spektakle
The Big Bang, czyli Wielki Wybuch.
Najbardziej zwariowany musical świata.
Jed (Artur Chamski) i Boyd (Mateusz Banasiuk) wraz ze swoim przyjacielem pianistą ( Jacek Kita) próbują sprzedać swój pomysł na musical pod tytułem ,,The Big Bang”, w którym prezentują historię świata od jego narodzin aż do dzisiaj.
Jako twórcy najdroższego musicalu w historii opowiadającego o dziejach ludzkości – na który to właśnie zbierają pieniądze – domorośli autorzy sami wcielają się w coraz to nowe postacie, tworzą na oczach widzów kostiumy, wykorzystując najbardziej nieoczekiwane elementy wyposażenia wypożyczonego mieszkania, śpiewają, tańczą i opowiadają dzieje cywilizacji – słowem robią wszystko, by przekonać do zainwestowania w produkcję ich show.
Przekonują, że sukces jest gwarantowany, brakuje im tylko jednego – środków finansowych w wysokości, bagatela, 83 milionów dolarów na produkcję.
W kim upatrują szansy na jej sfinansowanie? W potencjalnych producentach, czyli w widzach, którzy stają się tym samym pełnoprawnymi uczestnikami show. Jed i Boyd, pragnąc dotrzeć do najgłębszych pokładów serc / i przede wszystkim portfeli / swoich widzów i jednocześnie przyszłych sponsorów, dają z siebie naprawdę wszystko, a nawet więcej…
I tak oto na oczach widzów powstaje „The Big Bang” – musicalowa parodia, w której dwójka aktorów poprzez zaskakująco zabawne i przewrotne piosenki oraz skecze przedstawia historię świata „w pigułce” – od Wielkiego Wybuchu i czasów Adama i Ewy, aż po wiek XX.
Ta zaskakująco „alternatywna”, zagrana tylko przez dwóch aktorów (ale za to jak brawurowo!), historia świata ubawi Was do łez. Bowiem tu wszystko postawione jest na głowie i „pojechane po bandzie”.
Jed i Boyd, mówiąc kolokwialnie, nie biorą zakładników – ich wersja historii cywilizacji jest, delikatnie mówiąc, mało ortodoksyjna i wymykająca się jakiejkolwiek poprawności politycznej. To humor i zabawa w najczystszej postaci, nie stroniąca od ryzykownych historycznie skojarzeń i nieoczekiwanego połączenia wyrafinowanych językowo konstrukcji z dosadnym i obrazoburczym humorem. To Monthy Phyton połączony z Saturday Night Live oraz Stand up wsparty komedią dell’arte.
Zaś nieco bardziej uważni widzowie mogli dostrzec w „The Big Bang” swoiście zakamuflowaną i przewrotną diagnozę popkulturowej świadomości historycznej i współczesnego nam poziomu edukacji kulturalnej.
Zatem dla każdego coś śmiesznego!
Czegoś takiego w teatrze jeszcze nie widzieliście!!!
SPEKTAKL JEST WSPÓŁPRODUKCJĄ TEATRU KOMEDIA W WARSZAWIE Z TEATREM MUZYCZNYM W GDYNI.
Autorem zdjęć jest Maciej Czerski.
VIDEO
NAJBLIŻSZE SPEKTAKLE — BILETY
POLECAMY
Kanał Polska
"KANAŁ POLSKA"
Wykonawcy: Katarzyna Kasia, Grzegorz Markowski, Wojciech Fiedorczuk, Michał Kempa
Opieka reżyserska: Aneta Groszyńska, Grzegorz Więckowski
Scenografia: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grzegorz Więckowski
Dźwięk: Jędrzej Rosa
Oprawa graficzna: Justyna Sokołowska
Reżyseria video: Emi Mazurkiewicz
Goście specjalni video: Sylwester Maciejewski, Marian Opania, Bartosz Młynarski, Piotr Sikora, Jan Kasia
Spektakl dla widzów od 16 roku życia.
Czas trwania spektaklu około 110 minut z przerwą.
Atrakcyjna wdowa
"ATRAKCYJNA WDOWA”, Libretto: Bobby Goldman
Muzyka i piosenki: Drew Brody
Przekład libretta: Elżbieta Woźniak
Przekład piosenek: Tomasz Dutkiewicz
Reżyseria: Tomasz Dutkiewicz
Scenografia: Wojciech Stefaniak
Kostiumy: Anna Adamek
Kierownictwo muzyczne: Jacek Kita
Przygotowanie wokalne: Monika Malec
Choreografia: Maria Foryś
Spektakl dla widzów od 18 roku życia.
Czas trwania spektaklu około 105 minut bez przerwy.
(w spektaklu sporadycznie używany jest „ostry” język)