Do Zespołu Teatru Komedia poszukujemy trzech osób do pracy na stanowiskach: kierownika/czki Działu Administracji, specjalisty/ki ds. oświetlenia oraz starszego/ej specjalisty/tki ds. rozliczeń z kontrahentami oraz VAT. Zobacz z jakimi propozycjami i na kogo czekamy.
#1
Kierownik/czka Działu Administracji
Aby zapewnić efektywną, ale i odpowiedzialną pracę na rzecz realizacji naszych wydarzeń programowych, poszukujemy kierownika/czki Działu Administracji. Na aplikacje czekamy do 31 grudnia, a z wybranymi kandydatami/kami spotkamy się do 15 stycznia.
Osoba, której poszukujemy, będzie odpowiedzialna za:
- monitorowanie stanu oraz administrowanie budynkiem, a także innymi obiektami należącymi do Teatru; dbanie o utrzymanie pełnej funkcjonalności i sprawności obiektów oraz urządzeń, w tym w szczególności urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych i gazowych;
- wzmacnianie kultury organizacyjnej Teatru, w szczególności poprzez opracowywanie i wdrażanie programów rozwoju organizacji zapewniających jej sprawne funkcjonowanie i realizację zobowiązań dotyczących ochrony środowiska, inicjatyw społecznych oraz ładu instytucjonalnego;
- zlecanie i nadzorowanie napraw oraz niezbędnych remontów i usuwania awarii;
- sporządzanie i uaktualnianie planów technicznych budynku;
- koordynację i organizację działań w zakresie łączności telefonicznej, usług i bezpieczeństwa IT oraz innych usług telekomunikacyjnych i informatycznych;
- zapewnienie ochrony budynku oraz mienia Teatru i nadzór nad realizacją umów w tym zakresie;
- tworzenie planu zakupowego, nadzór oraz zaopatrywanie w odpowiedni sprzęt, meble, urządzenia i materiały poszczególne działy Teatru;
- organizowanie właściwej konserwacji i naprawy mebli, sprzętu oraz wyposażenia pomieszczeń;
- organizację i nadzór nad obsługą użytkowania samochodów służbowych oraz przejazdów służbowych;
- monitorowanie zużycia energii cieplnej i elektrycznej oraz wody; gospodarkę odpadami, w tym: organizację odbioru nieczystości i odpadów komunalnych, organizację składowania i odbioru do utylizacji odpadów problemowych; utrzymywanie stałego kontaktu z podmiotami zaopatrującymi Teatr w energię elektryczną, gaz, wodę;
- prowadzenie ewidencji oraz dbanie o prawidłowe oznakowanie składników majątku tj. środków trwałych i nietrwałych, środków inscenizacji i innych zgodnie z obowiązującymi w Teatrze przepisami; organizację spisów inwentaryzacyjnych; uczestniczenie w komisjach likwidacyjnych środków trwałych; przygotowywanie zestawień majątku Teatru dotyczącego składników majątku na potrzeby ubezpieczenia;
- gospodarkę materiałową w zakresie materiałów biurowych, tonerów oraz sprzętu ochronnego i odzieży roboczej, ochronnej i reprezentacyjnej;
- planowanie i nadzorowanie prac podległej komórki organizacyjnej oraz jej personelu w sposób zapewniający terminową i efektywną realizację zadań;
- współpracę ze specjalistą ds. zamówień publicznych w zakresie przeprowadzania postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym przygotowywanie Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji z szacowania wartości zamówienia;
- współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w celu realizacji zadań statutowych Teatru.
Chcemy pracować z osobą, która będzie:
- miała wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania, administracji (i pokrewne kierunki) lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w tym zakresie;
- mogła opowiedzieć nam o swoim co najmniej 3-letnim doświadczeniu w pracy na podobnym stanowisku;
- umiała dobrze zarządzać pracą podległych pracowników/czek, współpracować z zespołem, potrafiła dzielić się wiedzą, przejrzyście komunikować cele i zadania;
- potrafiła łączyć ludzi, w tym partnerów i realizatorów oraz nabyte kompetencje z różnych dziedzin;
- dobrze znała język angielski w mowie i w piśmie;
- dobrze znała środowisko pracy Google i MS Office;
- miała doświadczenie pracy w środowisku elektronicznego obiegu dokumentów;
- dodatkowymi atutami kandydata/ki będą: znajomość specyfiki pracy w teatrze / sektorze kultury, doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych, których organizatorem jest m.st. Warszawa, znajomość programów pozwalających na zarządzanie środkami trwałymi (np. Symfonia Środki Trwałe).
Czekamy z propozycją:
- stabilnych warunków zatrudnienia w wymiarze pełnego etatu oraz pierwszą umową na czas określony;
- wynagrodzenia w wysokości min. 9000 brutto (w zależności od dotychczasowego doświadczenia i stażu pracy);
- współtworzenia i umożliwienia wprowadzania realnych zmian w organizacji, która się zmienia, rozwija i chce jeszcze intensywniej działać dla pożytku publicznego;
- szkolenia podstawowego i wdrożenia do zadań na stanowisku pracy;
- wsparcia, rozumienia potrzeb i dbania o życzliwą atmosferę oraz wysoką kulturę pracy;
- zachęty do podnoszenia kompetencji i rozwoju zawodowego: udziału w szkoleniach pogłębionych, kursach, grupach roboczych;
- pracy z widokiem na zielony Żoliborz i Park Żywiciela.
Kandydatów/ki prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) w języku polskim na adres: rekrutacja@teatrkomedia.pl podając w tytule wiadomości: „Kierownik/czka Działu Administracji w Teatrze Komedia”.
Aplikacja musi zawierać oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Północne Centrum Sztuki – Teatr Komedia, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Oświadczenie, o którym mowa może być sformułowane w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Północne Centrum Sztuki – Teatr Komedia z siedzibą w Warszawie przez okres najbliższych 6 miesięcy. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
…………………………………………
podpis kandydata/ki
Zastrzegamy prawo do odpowiedzi i spotkania się z wybranymi kandydatami/kami, a nawet do niewyłonienia w rekrutacji nikogo w przypadku niespełnienia opisanych wyżej kryteriów.
#2
Specjalista/ka ds. oświetlenia
Poszukujemy specjalisty/ki ds. oświetlenia, który/a dołączy do nas w I kwartale 2025. Na aplikacje czekamy do 31 grudnia, a z wybranymi kandydatami/kami spotkamy się do 15 stycznia.
Osoba, której poszukujemy, będzie odpowiedzialna za:
- obsługę oświetlenia oraz rekwizytów elektrycznych podczas prób, spektakli i innych przedsięwzięć realizowanych przez Teatr – w siedzibie Teatru, poza nią oraz online;
- przygotowanie przed próbami, spektaklami i innymi przedsięwzięciami Teatru sprzętu oświetleniowego oraz innych materiałów niezbędnych do uzyskania założonych efektów wizualnych;
- obsługę w zakresie oświetlenia wydarzeń gościnnych i partnerskich;
- dbanie o powierzony sprzęt, jego sprawność i eksploatację zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ;
- konserwację i naprawę aparatów oświetleniowych oraz instalacji oświetlenia sceny i urządzeń nagłaśniających (w miarę posiadanych umiejętności oraz uprawnień);
- wykonywanie prac warsztatowych przy elektryfikacji rekwizytów, ich konserwację i naprawę;
- konserwację i naprawę instalacji elektrycznych w budynku teatru (w miarę posiadanych umiejętności oraz uprawnień);
- obsługę i konserwację rozdzielni niskiego napięcia, urządzeń instalacji elektrycznej oraz aparatury oświetlenia;
Chcemy pracować z osobą, która będzie:
- miała wykształcenie średnie lub zasadnicze zawodowe w kierunku elektryk lub elektronik;
- znała specyfikę funkcjonowania teatru lub instytucji kultury;
- miała podstawową wiedzę techniczną na temat sprzętu oświetleniowego, znała protokół DMX oraz miała uprawnienia SEP < 1kV;
- potrafiła bardzo dobrze organizować sobie pracę; była punktualna, dyspozycyjna i umiała pracować – czasami pod presją czasu – w ramach Zespołu na rzecz wspólnego celu;
- dodatkowymi atutami kandata/ki będą: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; umiejętność programowania konsolety DOT2 / GrandMA / FLX S; znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Czekamy z propozycją:
- zatrudnienia na uzgodnionych z kandydatami warunkach: umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu lub umowa zlecenie przy współpracy jedynie w wybranych projektach;
- wysokości wynagrodzenia uzależnionej od rodzaju umowy oraz liczby zadań;
- szkolenia podstawowego i wdrożenia do zadań na stanowisku pracy;
- wsparcia, rozumienia potrzeb i dbania o życzliwą atmosferę pracy;
- zachęty do podnoszenia kompetencji: udziału w szkoleniach pogłębionych, kursach, grupach roboczych.
Kandydatów/ki prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim na adres: rekrutacja@teatrkomedia.pl podając w tytule wiadomości: „Specjalista/ka ds. oświetlenia w Teatrze Komedia”.
Aplikacja musi zawierać oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Północne Centrum Sztuki – Teatr Komedia, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Oświadczenie, o którym mowa może być sformułowane w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Północne Centrum Sztuki – Teatr Komedia z siedzibą w Warszawie przez okres najbliższych 6 miesięcy. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
…………………………………………
podpis kandydata/ki
Zastrzegamy prawo do odpowiedzi i spotkania się z wybranymi kandydatami/kami, a nawet do niewyłonienia w rekrutacji nikogo w przypadku niespełnienia opisanych wyżej kryteriów.
#3
Starszy/a specjalista/tka ds. rozliczeń z kontrahentami oraz VAT
Poszukujemy starszego/ej specjalisty/tki ds. rozliczeń z kontrahentami oraz VAT, który/a dołączy do nas w I kwartale 2025. Na aplikacje czekamy do 31 grudnia, a z wybranymi kandydatami/kami spotkamy się do 15 stycznia.
Osoba, której poszukujemy, będzie odpowiedzialna za:
- kontrolę pod względem formalno-rachunkowym dokumentów do zapłaty;
- dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego;
- opracowywanie przelewów bankowych w terminach umożliwiających terminową realizację zobowiązań;
- obsługę systemu bankowości elektronicznej;
- rozliczanie podatku VAT, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży;
- sporządzanie deklaracji VAT oraz ewentualnych korekt w terminach przewidzianych w przepisach prawa;
- ustalanie współczynnika proporcji obowiązującego w danym roku obrotowym;
- wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, not odsetkowych i not korygujących;
- rozliczanie należności, np. delegacji, zaliczek;
- prowadzenie ewidencji niskocennych środków trwałych oraz ewidencji składników majątkowych księgowanych na kontach pozabilansowych, z wykorzystaniem właściwego oprogramowania.
Chcemy pracować z osobą, która będzie:
- miała co najmniej średnie wykształcenie (wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem);
- mogła opowiedzieć nam o swoim co najmniej 3-letnim doświadczeniu w pracy na podobnym stanowisku;
- znała język angielski w mowie i w piśmie co najmniej na poziomie komunikatywnym;
- dobrze znała środowisko pracy Google i MS Office;
- miała doświadczenie pracy w środowisku elektronicznego obiegu dokumentów;
- dodatkowymi atutami kandydata/ki będą: znajomość specyfiki pracy w teatrze / sektorze kultury, doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych, których organizatorem jest m.st. Warszawa, znajomość programów pozwalających na zarządzanie środkami trwałymi (np. Symfonia, Fakir).
Czekamy z propozycją:
- stabilnych warunków zatrudnienia w wymiarze pełnego etatu oraz pierwszą umową na czas określony;
- wynagrodzenia w wysokości 7000 - 8500 brutto (w zależności od dotychczasowego doświadczenia);
- szkolenia podstawowego i wdrożenia do zadań na stanowisku pracy;
- wsparcia, rozumienia potrzeb i dbania o życzliwą atmosferę pracy;
- zachęty do podnoszenia kompetencji: udziału w szkoleniach pogłębionych, kursach, grupach roboczych.
Kandydatów/ki prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) w języku polskim na adres: rekrutacja@teatrkomedia.pl podając w tytule wiadomości: „Starsza specjalistka ds. rozliczeń” w Teatrze Komedia”.
Aplikacja musi zawierać oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Północne Centrum Sztuki – Teatr Komedia, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Oświadczenie, o którym mowa może być sformułowane w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Północne Centrum Sztuki – Teatr Komedia z siedzibą w Warszawie przez okres najbliższych 6 miesięcy. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
…………………………………………
podpis kandydata/ki
Zastrzegamy prawo do odpowiedzi i spotkania się z wybranymi kandydatami/kami, a nawet do niewyłonienia w rekrutacji nikogo w przypadku niespełnienia opisanych wyżej kryteriów.