Przejdź do głównej zawartości strony

Jesteśmy nominowani do Złotych Spinaczy!

Teatr Komedia | Fot. Maciej Czerski

A ter­az się chwal­imy! Teatr Kome­dia („Niepoważni na serio” – zmi­ana komu­nikacji w TK) otrzy­mał właśnie dwie nom­i­nac­je do Zło­tych Spinaczy – najwięk­szego konkur­su PR w Polsce pro­mu­jącego najlep­sze, najbardziej kreaty­wne pro­jek­ty PR.

Jesteśmy nominowani w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” (kategoria główna) wspólnie z projektem „LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi” oraz Zamkiem Królewskim na Wawelu i w kategorii „Kultura i media” razem z Havas PR/Canal+, 24/7Communication/TikTok Polska oraz Stowarzyszeniem Filmowców Polskich (kategoria sektorowa).

Napisaliśmy, że nominacje otrzymał „Teatr Komedia”. Ale to tylko teaser prawdy: a prawda w pełnym wymiarze jest taka, że to wysiłek konkretnych osób, zawsze – i im jest ich więcej, tym łatwiej. Mamy to szczęście, że o naszej publiczności możemy myśleć w TK na co dzień wszyscy, ale rozmowy zaczynamy prawie zawsze tutaj: w pokoju Działu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży, dlatego – tak, jak po premierze zaczynamy od podziękowań dla twórców i twórczyń, tak dziś zaczynamy od Was: Aniu, Aniu, Agnieszko, Justyno, Beato i Julio; Kamo i Marcinie (Elipsy) – DZIĘKUJEMY za tytaniczną pracę.

Krzysztof Wiśniewski (dyrektor TK)
Łukasz Orłowski (zastępca dyr. ds. Rozwoju i Komunikacji)
Aneta Groszyńska (zastępczyni dyr. ds. Artystycznych)

Złote Spinacze to najwięk­szy konkurs pub­lic rela­tions w Polsce, mają­cy na celu pod­nosze­nie stan­dard­ów. Poprzez pro­mowanie najlep­szych, najbardziej kreaty­wnych i rzetel­nych pro­jek­tów PR, wspiera pro­fesjon­al­izm oraz edukację biz­ne­sową na tem­at znaczenia PR dla funkcjonowa­nia firm, insty­tucji oraz orga­ni­za­cji.

Zobacz wszystkie nominacje