A teraz się chwalimy! Teatr Komedia („Niepoważni na serio” – zmiana komunikacji w TK) otrzymał właśnie dwie nominacje do Złotych Spinaczy – największego konkursu PR w Polsce promującego najlepsze, najbardziej kreatywne projekty PR.
Jesteśmy nominowani w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” (kategoria główna) wspólnie z projektem „LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi” oraz Zamkiem Królewskim na Wawelu i w kategorii „Kultura i media” razem z Havas PR/Canal+, 24/7Communication/TikTok Polska oraz Stowarzyszeniem Filmowców Polskich (kategoria sektorowa).
Napisaliśmy, że nominacje otrzymał „Teatr Komedia”. Ale to tylko teaser prawdy: a prawda w pełnym wymiarze jest taka, że to wysiłek konkretnych osób, zawsze – i im jest ich więcej, tym łatwiej. Mamy to szczęście, że o naszej publiczności możemy myśleć w TK na co dzień wszyscy, ale rozmowy zaczynamy prawie zawsze tutaj: w pokoju Działu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży, dlatego – tak, jak po premierze zaczynamy od podziękowań dla twórców i twórczyń, tak dziś zaczynamy od Was: Aniu, Aniu, Agnieszko, Justyno, Beato i Julio; Kamo i Marcinie (Elipsy) – DZIĘKUJEMY za tytaniczną pracę.
Krzysztof Wiśniewski (dyrektor TK)
Łukasz Orłowski (zastępca dyr. ds. Rozwoju i Komunikacji)
Aneta Groszyńska (zastępczyni dyr. ds. Artystycznych)
Złote Spinacze to największy konkurs public relations w Polsce, mający na celu podnoszenie standardów. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firm, instytucji oraz organizacji.
Zobacz wszystkie nominacje