Przejdź do głównej zawartości strony

Krzysztof Stopczyk | Okiem Obserwatora

„Teatr Kome­dia zaczy­na 2025 rok z bard­zo wysok­iego puła­pu. Po znakomi­tym sezonie 2023/2024 nie odpuszcza ani na krok. Najnowsza pre­miera, która odbyła się już 3 sty­cz­nia 2025 r. i nosiła bard­zo adek­wat­ny tytuł „Kar­nawał warsza­ws­ki”, to według mnie kole­jny na tej sce­nie hit […]
Świet­nie napisany tekst, tzn. dialo­gi i piosen­ki (autor Cyryl Danielews­ki, uwspółcześniona adap­tac­ja Sła­womir Narloch), rewela­cyj­na muzy­ka (Jakub Gaw­lik), wciska­ją­ca w fotel chore­ografia (Michał Cyran), min­i­mal­isty­cz­na, ale efek­tow­na i wspaniale funkcjon­al­na scenografia (Mar­ty­na Kan­der), znakomi­cie ustaw­ione światła (Karoli­na Gęb­s­ka), zaskaku­jące i zapier­a­jące dech w pier­si kostiumy (Anna Adamek), no i oczy­wiś­cie last but not least zespół aktors­ki […] Spek­takl dzię­ki muzyce Jaku­ba Gaw­li­ka jest niesamowicie ener­gety­czny i wyma­ga niepraw­dopodob­nej sprawnoś­ci od wykon­aw­czyń i wykon­aw­ców. Cały czas jestem pod wraże­niem per­fekcji w podawa­niu tek­stu przez Julię Kamińską, Mag­dalenę Smalarę, Artu­ra Cham­skiego, Kacpra Kuszewskiego, Macie­ja Pawla­ka czy Krzyszto­fa Szczepa­ni­a­ka, w cza­sie tran­sowych tańców i równie tran­sowych scen, np. roz­mowa Hele­ny Englert i Krzyszto­fa Szczepa­ni­a­ka – owac­je na sto­ją­co!” ”

Cały tekst przeczy­tasz na: https://e‑teatr.pl/okiem-obserwatora-karnawal-warszawski-54333