Przejdź do głównej zawartości strony

Rozalia Mierzicka

Rozalia Mierzicka

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego we Wrocławiu. Zadebiutowała w roli Barbary Mar­kowskiej w Szalonych nożyczkach Paula Portnera na scenie Teatru Nowego w Słupsku w roku 2007. Współpracowała z Teatrem im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze, z Teatrem Dramatycznym im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu, Teatrem Powszechnym im. Z Hubnera w Warszawie, Teatrem Fredry w Gnieźnie, TR Warszawa, Komuna Warszawa, oraz z Teatrem Studio w Warszawie.

Ważniejsze role teatralne w spektaklach:

Sztuka dla dziecka i O dobru w reż. Moniki Strzępki, A, nie z Zielonego Wzgórza w reż. Katarzyny Raduszyńskiej, Aleksandra. Rzecz o Piłsudskim, Na Boga, Bowie w Warszawie w reż. Marcina Libera, Betlejem Polskie w reż. Wojciecha Farugi, Narkotyki reż. Oskar Sadowski, Pigmalion reż. Wojciech Ziemilski.

Ważniejsze role filmowe i serialowe:

Moje Serce reż. Damian Kocur, Mój syn zamyka się w łazience reż. Kuba Januszewski, Mental reż. Kordian Kądziela, Sortownia reż. Anna Kazejak, Sala Samobójców. Hejter reż. Jan Komasa, Królowa reż. Łukasz Kośmicki, Śubuk reż. Jacek Lusiński.

Obecnie gra

Jak się starzeć bez godności

Jak się starzeć bez godności

Komediowy nieporadnik o drugomłodych, przedstarych, bezwstydnie nie-godnych i trochę przezroczystych.

To spektakl o starzeniu się – tak pełen gniewu, że aż rozbrajająco wesoły i tak bardzo dokumentalny, że aż smutny.  Zapraszamy na opowieść pełną heroicznych czynów, takich jak wstawanie o poranku, lektura kobiecych magazynów, rozmowy o chorobach, dzieciach, podpsutych samochodach i takiej samej urodzie. Bez mędrkowania i kołczowania, za to z dystansem, ironią i zastrzykiem siły na walkę z bezsensownymi oczekiwaniami, z jakimi spotykają się ludzie niemłodzi.

 

sobota

 

niedziela

 

sobota

 

niedziela