Przejdź do głównej zawartości strony

Poszukiwany, poszukiwana: kierownik/czka Działu Technicznego

na zdjęciu sztankiety z widokiem na scenę

Do Zespołu Teatru Kome­dia poszuku­je­my kierownika/czki Dzi­ału Tech­nicznego. Zobacz z jaką propozy­cją i na kogo czekamy.

W Teatrze Komedia od ponad 60 lat bawimy publiczność Warszawy. Jesteśmy miejską instytucją kultury, miejscem publicznym i dostępnym – czujemy się częścią wspólną warszawianek i warszawiaków, dlatego staramy się stale rozszerzać naszą ofertę kulturalną. Nie posiadamy zespołu artystycznego, ale i bez niego czujemy się zespołem. Aby zapewnić efektywną, ale i odpowiedzialną pracę na rzecz realizacji naszych wydarzeń programowych, poszukujemy kierownika/czki Działu Technicznego, który/a dołączy do nas w pierwszym kwartale 2026. Na aplikacje czekamy do 31 grudnia, a z wybranymi kandydatami/kami spotkamy się do 16 stycznia 2026.

Osoba, której poszukujemy, będzie odpowiedzialna za:

  • planowanie i organizację pracy pracowników/czek Działu Technicznego Teatru, w tym tworzenie harmonogramów pracy pracowników/czek
  • nadzorowanie i wspomaganie pracy pracowników/czek Działu Technicznego
  • nadzór nad obsługą techniczną spektakli zarówno w siedzibie Teatru jak i w trakcie wyjazdów, w tym dbanie o estetykę sceny podczas prób i przedstawień
  • współpracę oraz nadzór nad osobami i firmami zatrudnionymi przez Teatr dla potrzeb technicznej realizacji wydarzeń i przedsięwzięć podejmowanych przez Teatr; współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi Teatru w powyższym zakresie
  • przyjmowanie do realizacji i koordynację procesu powstawania projektów scenografii: koordynację budowy dekoracji, zapewnienia wymaganych elementów i urządzeń technicznych oraz dostarczania do siedziby Teatru kostiumów, rekwizytów, sprzętu technicznego i innych niezbędnych elementów inscenizacyjnych potrzebnych do realizacji prób i spektaklu
  • nadzór nad stanem technicznym i przeprowadzaniem okresowych przeglądów stanu technicznego urządzeń i systemów scenotechnicznych oraz koordynację konserwacji i napraw
  • nadzór nad magazynowaniem i ewidencją zasobów technicznych Teatru oraz właściwym zabezpieczeniem mienia przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą
  • przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa pracy, regulaminu pracy, zarządzeń i instrukcji Dyrektora oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych
  • dokonywanie zamówień związanych z działalnością działu technicznego – sporządzanie kosztorysów, wybór dostawców i usług zgodnie z obowiązującym regulaminem zamówień publicznych

Chcemy pracować z osobą, która będzie:

  • miała wykształcenie średnie (kierunkowe) lub wyższe
  • posiadała minimum 5-letnie doświadczenie w obsłudze techniczno- realizacyjnej wydarzeń artystycznych,
  • wykazywała się wysokimi umiejętnościami z zakresu zarządzania Zespołem i miała takie doświadczenie
  • znała specyfikę funkcjonowania instytucji kultury, w szczególności teatru
  • potrafiła czytać i analizować plany techniczne
  • znała przepisy BHP oraz przepisy Prawa Pracy – w tym w zakresie planowania czasu pracy
  • znała specyfikę profesjonalnych urządzeń, narzędzi i systemów scenotechnicznych: oświetlenia, nagłośnienia i multimediów
  • nie bała się podejmować decyzji w zmieniających się szybko okolicznościach

Czekamy z propozycją:

  • stabilnych warunków zatrudnienia w wymiarze pełnego etatu oraz pierwszą umową na czas określony – dopuszczamy jednak także inne formy zatrudnienia, np. B2B
  • wynagrodzenia w wysokości min. 10 000 zł brutto (w zależności od dotychczasowego doświadczenia, stażu pracy oraz modelu współpracy)
  • współtworzenia i umożliwienia wprowadzania realnych zmian w organizacji, która się zmienia, rozwija i chce jeszcze intensywniej działać dla pożytku publicznego;
  • służbowego sprzętu umożliwiającego pracę poza siedzibą Teatru
  • wsparcia, rozumienia potrzeb i dbania o życzliwą atmosferę pracy
  • zachęty do podnoszenia kompetencji: udziału w szkoleniach, kursach, grupach roboczych

Jak aplikować?
Kandydatów/ki prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim na adres:
rekrutacja@teatrkomedia.pl podając w tytule wiadomości: „Kierownik/czka Działu Technicznego w Teatrze Komedia”.

Aplikacja musi zawierać oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych o treści:
„ … Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
…………………………………………
podpis kandydata/ki…”.

W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach, które prowadził będzie Teatr Komedia w Warszawie, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach przez okres najbliższych 6 miesięcy.

Oświadczenie, o którym mowa powyżej, może być sformułowane w następujący
sposób:
„… Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Teatr Komedia w Warszawie przez
okres najbliższych 6 miesięcy. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
…………………………………………
podpis kandydata/ki…”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Komedia w Warszawie ul. Słowackiego 19a, 01-592 Warszawa. Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobliwych, dostępna jest na stronie internetowej Teatru Komedia w Warszawie w zakładce „RODO”.


Zastrzegamy prawo do odpowiedzi i spotkania się z wybranymi kandydatami/kami, a nawet do niewyłonienia w rekrutacji nikogo w przypadku niespełnienia opisanych wyżej kryteriów.