Regulamin
REGULAMIN
sprzedaży i rezerwacji biletów online w Teatrze Komedia
I
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady i warunki sprzedaży oraz rezerwacji biletów online na przedstawienia i wydarzenia artystyczne odbywające się w ramach repertuaru na scenie Teatru Komedia w Warszawie.
- Sprzedaż, rezerwacja i dystrybucja biletów prowadzona jest przez Teatr Komedia w Warszawie, zwany w dalszej części regulaminu Teatrem.
- Ceny wszystkich spektakli oraz wydarzeń artystycznych wyrażone są w polskich złotych oraz zawierają stosowny podatek VAT. Podana przy każdym zamówieniu cena na bilecie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
- Zawarcie umowy sprzedaży/ rezerwacji biletów online pomiędzy Zamawiającym, a Teatrem następuje za pośrednictwem strony internetowej Teatru Komedia www.bilety.teatrkomedia.pl i wymaga spełnienia wszystkich poniżej wymienionych warunków:
- wypełnienie formularza zamówienia lub rezerwacji poprzez podanie danych Zamawiającego: imienia i nazwiska, miejsca i adresu zamieszkania, adresu e-mail (uwaga: należy sprawdzić, czy podany adres e-mail jest prawidłowy, w przypadku błędu w adresie otrzymanie wiadomości potwierdzającej dokonanie transakcji będzie niemożliwe),
- zaakceptowania przez Zamawiającego warunków niniejszego regulaminu,
- złożenia przez Zamawiającego zamówienia/ rezerwacji online,
- uiszczenia przez Zamawiającego zapłaty za zamówienie/ rezerwacje,
- otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez niego adres e-mail.
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia/ rezerwacji online.
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Widzów.
- Zamawiający ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie numeru zamówienia bądź rezerwacji osobom trzecim. W przypadku zgłoszenia się do kasy biletowej Teatru kilku osób podających ten sam numer zamówienia bądź rezerwacji, upoważnioną do zakupu biletu będzie osoba, która zgłosiła się w kasie jako pierwsza.
- W sytuacjach spornych dotyczących zamówień Teatr zastrzega sobie prawo do wylegitymowania osób posiadających zdublowane bilety.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz.U.2012.1382) sprzedaż objęta Regulaminem nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
II
ZAKUP BILETÓW ONLINE
- Teatrowi przysługuje prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży biletów na spektakle za pośrednictwem strony internetowej. Termin ten może być różny od rozpoczęcia sprzedaży w kasach biletowych Teatru. Jeżeli Teatr nie postanowi inaczej, złożenie zamówienia na bilet będzie możliwe nie później niż na 2 (dwie) godziny przed godziną rozpoczęcia spektaklu, którego dotyczyć ma zamówienie.
- Teatr zastrzega sobie prawo do przesunięcia rezerwacji dokonanej przez Zamawiającego o jedno (1) miejsce, jeśli pomiędzy miejscami zarezerwowanymi przez Zamawiającego, a najbliższymi zarezerwowanymi lub sprzedanymi pozostała luka w postaci pojedynczego (1) miejsca. O takiej zmianie Zamawiający zostanie poinformowany drogą e-mailową.
- Jednorazowo Zamawiający może nabyć 10 biletów.
- W celu umożliwienia przez Teatr zakupu większej liczby biletów, wykraczających ponad 10 szt. konieczny jest kontakt z Biurem Promocji, Reklamy i Organizacji Widowni w godzinach pracy biura, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00, pod numerami telefonów: (22) 833 96 10, (22) 832 46 19 oraz mailowo na rezerwacja@teatrkomedia.pl.
- Za pośrednictwem strony internetowej nie ma możliwości zakupu biletów ulgowych. Bilety sprzedawane za pośrednictwem strony internetowej sprzedawane są jako bilety normalne.
- Złożenie zamówienia powinno nastąpić nie później niż 20 minut od momentu zaznaczenia miejsc na sali, których ma dotyczyć zamówienie na bilet/bilety. Po przekroczeniu wskazanego czasu nastąpi wygaśniecie witryny z biletami i konieczność ponownego rozpoczęcia procedury składania zamówienia.
- Zamawiający bilety po złożeniu zamówienia, otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia zostanie wysłana automatycznie po otrzymaniu zamówienia przez Teatr. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia będzie zawierać niezbędne informacje o spektaklu (tytuł, data, przypisane miejsca na widowni), numer zamówienia, informację o wartości zamówienia oraz link do płatności wraz z termin płatności.
- Przy zakupie biletów online płatności realizowane są przy pomocy przelewu elektronicznego lub karty kredytowej za pośrednictwem systemu eCard
- Za bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji odpowiada firma eCard S.A. zgodnie z własnym regulaminem. Kontakt telefoniczny 22 493 44 44 lub mailem bok@ecard.pl.
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w działaniu systemu płatniczego eCard.
- W przypadku nie opłacenia zamówienia w ustalonym terminie zostaje automatycznie anulowane o czym Zamawiający zostaje powiadomiony drogą mailową.
III
REZERWACJE BILETÓW ONLINE
- Teatrowi przysługuje prawo do swobodnego decydowania, na które spektakle z repertuaru Teatru będzie możliwa rezerwacja na pośrednictwem Witryny, jak również o okresie, w którym rezerwacja Biletu na dany spektakl będzie możliwa. Jeżeli Teatr nie postanowi inaczej, dokonanie rezerwacji będzie możliwe nie później niż na 2 dni przed planowanym przedstawieniem, którego dotyczyć ma rezerwowany Bilet.
- Teatr zastrzega sobie prawo do przesunięcia rezerwacji dokonanej przez Zamawiającego o jedno (1) miejsce, jeśli pomiędzy miejscami zarezerwowanymi przez Zamawiającego, a najbliższymi zarezerwowanymi lub sprzedanymi pozostała luka w postaci pojedynczego (1) miejsca. O takiej zmianie Zamawiający zostanie poinformowany drogą e-mailową.
- Zamawiającemu przysługuje prawo do rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej nie więcej niż 10 biletów na dany spektakl.
- Teatr zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji składanych/nieopłacanych powyżej trzech razy na ten sam termin przez tego samego Zamawiającego.
- W celu umożliwienia przez Teatr rezerwacji większej liczby biletów, wykraczających ponad 10 szt., konieczny jest kontakt z Biurem Promocji, Reklamy i Organizacji Widowni w godzinach pracy biura, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00—17:00, pod numerami telefonów: 22 833 96 10, 22 832 46 19 oraz mailowo na rezerwacja@teatrkomedia.pl.
- Zamawiający bilety do rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej automatycznie mają przypisany bilet normalny. Ewentualny wybór biletu zniżkowego (wraz z weryfikacją dokumentu uprawniającego do zniżki) ma miejsce podczas odbioru zarezerwowanego biletu w kasie biletowej Teatru.
- Zamawiający otrzyma potwierdzenie dokonania rezerwacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane automatycznie od otrzymania rezerwacji przez Teatr. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji będzie zawierać niezbędne informacje o spektaklu (tytuł, data, przypisane miejsca na widowni), numer rezerwacji, informację o wartości zamówienia oraz termin płatności, po upływie którego rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
- Zakup biletu rezerwowanego poprzez stronę internetową możliwy jest w kasie biletowej Teatru w ciągu 2 (dwóch) dni od złożenia rezerwacji. Widzom opłacającym rezerwacje nie przysługuje pierwszeństwo w zakupie biletu przed klientami Teatru, którzy nie dokonali rezerwacji.
- W przypadku nie odebrania rezerwacji w ustalonym terminie ta zostaje bezpowrotnie, automatycznie anulowana o czym Zamawiający zostaje powiadomiony drogą mailową.
IV
ODBIÓR BILETÓW ZAKUPIONYCH ONLINE
- Bilet zakupiony online zostanie przesłany drogą elektroniczną, na adres mailowy podany w formularzu zamówienia, w formacie pliku PDF.
- Otrzymany bilet należy wydrukować czarnym tuszem na białym papierze na formacie A4. Nie należy zmniejszać rozmiaru biletu.
- Treść maila, oraz bilety należy zachować w tajemnicy.
- Bilet nie może być powielany. Obsługa teatru może odmówić wpuszczenia na salę widza, w przypadku zdublowanych biletów, a prawo do obejrzenia spektaklu ma osoba, która jako pierwsza zrealizowała bilet.
V
ZWROT BILETÓW
- Zgodnie z postanowieniami art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta Teatr zastrzega sobie prawo do niedokonywania zwrotów ani zamian zakupionych biletów. Zapis ten dotyczy również widzów, którzy nie zrealizowali bądź nie odebrali w dniu przedstawienia zakupionych biletów.
- Prawo do zamiany biletu na inny termin, bądź zwrotu środków z tytułu zakupionych biletów nie przysługuje również w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu spektaklu.
- Wyjątek od reguły stanową spektakle odwołane.
- Informacja o odwołanych spektaklach jest przekazywana na stronie internetowej w aktualnościach. Teatr również bezzwłocznie informuje o tym fakcie Widzów w formie wiadomości email wysłanej na adres wskazany w zamówieniu i/lub telefonicznie na numer wskazany w zamówieniu.
- W przypadku odwołania spektaklu Widz posiadający bilet, pod rygorem utraty prawa do jego zwrotu, powinien zgłosić zwrot w kasie Teatru – nie później niż w dniu spektaklu, którego dotyczył Bilet, bądź w formie elektronicznej w terminie 7 (siedmiu) dni od wysłania przez Teatr informacji o odwołaniu spektaklu nie później jednak niż w dniu spektaklu, którego dotyczył bilet.
- W przypadku zwrotu biletu zakupionego w kasie biletowej, zwrot nastąpi po okazaniu w kasie Teatru biletu i dowodu zakupu (paragon/faktura).
- W przypadku zwrotu biletów zakupionego przez internet, informację o zwrocie przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem wiadomości email wysłanej na adres rezerwacja@teatrkomedia.pl. W tytule wiadomości należy wpisać „ZWROT BILETU” oraz załączyć w formie załącznika bilet elektroniczny w formie PDF, potwierdzenie dokonania opłaty za zamówione bilety (skan/ plik w formacie PDF).
- Pieniądze z tytułu zwrotu za bilet zostaną zwrócone w takiej formie, w jakiej Kupujący zapłacił za spektakl. W przypadku przelewów i zwrotów na kartę kredytową, zwrot środków nastąpi w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od zgłoszenia.
- W przypadku niezasadnego zgłoszenia zwrotu Teatr zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu płatności wraz z podaniem przyczyny jego nieuwzględnienia.
VI
VOUCHERY
- Vouchery do Teatru Komedia można nabyć:
- w kasie biletowej Teatru przy ul. Słowackiego 19A w godzinach jej pracy
- na stronie internetowej: https://bilety.teatrkomedia.pl/bony/vouchery-serie.html
- zamawiając je telefonicznie i wpłacając należność za zamówienie na konto Teatru Komedia: Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia Ul. Słowackiego 19A, 01-592 Warszawa Santander Consumer Bank 78 1090 1014 0000 0001 3515 4061. W tytule przelewu należy podać: opłata za vouchery, imię oraz nazwisko oraz telefon osoby kupującej.
- Ceny voucherów:
- 130 zł – voucher premium
Posiadany voucher można wymienić w kasie biletowej Teatru Komedia przy ul. Słowackiego 19A lub na stronie internetowej Teatru Komedia na bilet wstępu na wybrany spektakl we wszystkich strefach cenowych - 100 zł – voucher
Posiadany voucher można wymienić w kasie biletowej Teatru Komedia przy ul. Słowackiego 19A lub na stronie internetowej Teatru Komedia na bilet wstępu na wybrany spektakl z wyłączeniem biletów w I Strefie oraz w Strefie Premium.
- 130 zł – voucher premium
- Voucher należy wykorzystać w ciągu 180 dni od dnia zakupu.
- Jeden voucher można wymienić na jeden bilet.
- Vouchery nie obowiązują na spektakle gościnne, premiery galowe, spektakle sylwestrowe, spektakle zamknięte oraz spektakle łączone.
- Voucher oraz bilet wymieniony z vouchera nie podlegają wymianie ani zwrotom.
- Jeżeli cena biletu jest niższa niż wartość vouchera kasa nie zwraca różnicy. Brak możliwości zamiany vouchera na bilet w wyższej strefie cenowej za dopłatą.
- Podczas dokonywania rezerwacji biletów telefonicznie lub mailowo prosimy o podanie numeru vouchera.
- Za niewykorzystane vouchery kasa nie zwraca pieniędzy.
VII
WEJŚCIÓWKI
- Wejściówki sprzedawane są w cenie: od 45 zł do 100 zł w zależności od spektaklu.
- Dostępne są do zakupu w kasie biletowej Teatru Komedia na 30 minut przed rozpoczęciem spektaklu.
- Wejściówki nie są dostępne na spektakle objęte wcześniejszą bonifikatą.
- Liczba wejściówek jest ograniczona.
- Zakup wejściówki nie gwarantuje miejsca siedzącego na widowni Teatru Komedia. Ewentualne miejsce siedzące wskaże obsługa widowni.
- Osoby posiadające wejściówki uprasza się, o niezajmowanie miejsc na widowni przed uprzednim wskazaniem ich przez pracownika Teatru.
VIII
REKLAMACJE
- Wszelkie uwagi, pytania bądź reklamacje dotyczące funkcjonowania strony sprzedażowej i rezerwacyjnej Teatru należy przesłać na adres rezerwacja@teatrkomedia.pl wpisując w tytule wiadomości „REKLAMACJA”
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Reklamującego jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Reklamacje dotyczące sprzedaży i/lub rezerwacji biletów online wymagają zgłoszenia w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od dnia otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji.
- Pozostałe reklamacje mogą być przesyłane nie później niż 7 (siedem) dni od daty powzięcia przez Widza informacji o zaistniałej sytuacji lub zdarzeniu, które jest przyczyną reklamacji. Momentem dotarcia reklamacji, jest data jej otrzymania. Reklamacja wysłana po upływie 7 (siedmiu) dni nie będzie uwzględniana i nie wywoła skutków prawnych.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane przez Teatr w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich złożenia. Decyzja teatru o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
Składający reklamacje o decyzji Teatru zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną wysłaną w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. - Teatr zastrzega sobie prawo do przechowywania kopii korespondencji ze składającym reklamację.
- Widz ma prawo do dochodzenia roszczeń nieuwzględnionych w postępowaniu reklamacyjnym przed właściwym sądem powszechnym.
VII
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Akceptując warunki sprzedaży i rezerwacji, Kupujący wyraża tym samym zgodę na przetwarzanie przez Teatr danych osobowych podanych przez Kupującego w formularzu zamówienia i/lub rezerwacji w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów i produktów online. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy kupna sprzedaży biletów jak również w celach marketingowych i informacyjnych (m.in. dostarczanie informacji o nowych ofertach promocyjnych Teatru Komedia, o nowych produktach i usługach oraz działaniach podejmowanych we współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi), jak również w celu archiwizacji danych.
- Przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych odbywa się przy zachowaniu zasad określonych w obowiązującym prawie.
- W celu obsługi systemu płatniczego online, Teatr przekazuje firmie eCard dane osobowe Kupujących i zezwala na ich wykorzystywanie przez eCard w ramach systemu sprzedaży online, a także w celu wypełnienia przez eCard obowiązków przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa i związanych z obsługą ww. płatności. Przekazanie danych osobowych Kupujących dotyczy danych niezbędnych do realizacji celów opisanych powyżej i obejmuje w szczególności: imię i nazwisko, adres, adres e-mail. W odniesieniu do przekazanych danych osobowych eCard staje się ich administratorem. Powierzenie eCard przez Teatr przetwarzania danych osobowych Kupujących następuje na czas trwania Umowy pomiędzy Teatrem a E-Card oraz obejmuje dane osobowe niezbędne do realizacji tego celu.
- Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo nieograniczonego dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualniania lub usunięcia.
VIII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywane są zakupy i rezerwacje biletów przez Zamawiających.
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
- Wszystkie informacje dotyczące repertuaru, cennika biletów oraz godzin pracy Teatru dostępne są na stronie internetowej Teatru (www.teatrkomedia.pl).
- Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze i obsadzie spektakli.
- Spektakle i wydarzenia kulturalne zaczynają się punktualnie, dlatego Teatr zastrzega sobie prawo odmowy wpuszczenia na salę widowni osób spóźnionych. Spóźnieni widzowie zostaną wypuczeni na widownie w dogodnym momencie wyznaczonym przez obsługę widowni podczas trwania przedstawienia, bądź bezpośrednio po przerwie.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Teatru, w kasie biletowej Teatru oraz na stronie internetowej www.teatrkomedia.pl. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się „Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów w Teatrze Komedia” dostępny w kasie Teatru oraz na stronach Witryny.
- Teatr zastrzega sobie nieograniczone czasem, prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Terminem dokonania zmian w Regulaminie jest termin opublikowania nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej. W przypadku zmiany Regulaminu, Teatr zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na stronie internetowej. Widzowie korzystający z Regulaminu zobowiązani są do bezwarunkowego zaakceptowania takiej formy powiadomienia o zmianach w Regulaminie.
- Regulamin obowiązuje od dnia 10 sierpnia 2015 r.
DO GÓRY